IHMISRAKAS MISANTROOPPI

IHMISRAKAS MISANTROOPPI

tiistai 26. marraskuuta 2013

VAPAAPÄIVÄ

Mä oon tosi huono kirjottamaan siitä mitä mä oon tehny. Sain just noottia yks päivä yheltä mimmiltä et se aina kertoo mulle kaiken sen päivästä ja mä en kerro mitään. Koitan parantaa tapani. Mä kävin ekaa kertaa elämässäni lukemassa blogeja ja sain ahaa-elämyksen. Täällähän voi olla paljon narsistisempi! Ah, lempiaiheeni, minä. Maailman makein jätkä. Kysy keneltä vaan. Mut ne saattaa valehdella. 

Valehteleminen on muutenkin rumaa. Helppo perussääntö on, et jos aina puhuu totta, ei tarvii ikinä muistaa mitä on sanonut, voi vaan aina sanoa niinkuin se meni. Koitan siis olla kauheesti valehtelematta teille, rakkaat lukijani. Koitan myös käydä aktiivisesti salilla ja kirkossa joka sunnuntai.

Tänään mul on vapaapäivä. Alkupohjustuksena siis tulossa todella jännää tekstiä. 
"Mitähän se Olli tekee vapaapäivinään?" 
Kuhina käy ruutujen äärellä. 

Niin, mitähän se Olli tekee vapaapäivinään? En oo vielä päättänyt. Heräsin just siihen että mun toinen kissa hyppäs mun kiveksen päälle. Näin joulun alla on aina mukava herätä kulkusten helinään. No, tästä tulee saleen hyvä päivä, keräilen vähän itteäni ja palaan asiaan later..



Vittu et tuli muuten ruma passikuva. Ja jouduin viel maksaa extraa koska mun on pakko saada uus passi täl vkolla. Mul on vähän tapana jättää asioita roikkumaan. Mun passi meni vanhaks heinäkuussa. Olin siis hoitamassa itelleni uutta passia äsken. Mä lähen sunnuntaina Lontooseen. Hakemaan inspiraatiota. Nään yhen mimmin.  Ja meen mä tapaa mun bodattua kirjailijaystävääkin. Ehkä. Katotaan. Avenged Sevenfold olis siellä. Se kiinnostelis. 

Ois pitäny ottaa tällanen


Tää oli niin paska idea kirjottaa mun vapaapäivästä. En mä oo duunannu mitään. Haluisin kertoa et mä siivosin, mut en mä jaksanu. Olin pari tuntia Los Santosissa. Voitin PGA Tourin kisan. Xboxin ulkopuolella ei oo juuri kerrottavaa. Toisaalta päivä ei oo viel loppu, katotaan mitä täs keksii. Kyl mä itseasias kirjotin valmiiks pari postausta ja yhen smuutin käänteen mun kirjaan. Kirjottaminen ainakin sujuu tällä hetkellä. Siit tulee hyvä fiilis. Kiitokset muusalle. 




Mä meenki mun frendille nyt, se ennustaa mulle korteista. Kerron kohta siitä. Muutenkin voisin kertoo yhestä ennustajaeukosta. Joku päivä. Sen voi änkee siihen mun foliohattu-postaukseen minkä mä palan halusta päästää ilmoille. Pitää käydä sil uudestaan ni on jotain ajankohtasta kerrottavaa. Harmi et se budjaa Espanjassa. No mut, tarpeeks hyvä syy lähtee käymään porukoilla.  Mä kyl diggaan sekoittaa mun faktapohjaista elämää myös ns. "huuhaahan", se ennustaja on ollu tähän mennessä oikeessa niin monessa asiassa et ne ei voi olla enää tilastollisia hittejä. Mut nyt, ne tsetit. Palaan taas kohta. 



Tsetit ties kertoa et meitsi on oikealla tiellä. Näin mä epäilinkin. Musta tuntuu vitun hyvältä se suunta edelleen mihin oon lähteny kulkemaan. Kortit siis tiesivät kertoa saman. Ennustajaeukkona toimi rakas ystäväni Tea. Me luetaan yhessä Secretiä ja hiplataan taikakiviä. Muutamaan muuhunkin kysymykseen sain just toivomani vastauksen. On tietysti jokasen oma asia, uskooks tollaseen vai ei. Mut miks ei? Tuli parempi fiilis. En mä muuta halunnutkaan. Kylhän joku väkivaltanen juoppokin voi löytää Jeesuksen ja perustaa eläinten kylpylän. Enemmän mä uskon taikakiviin kun Jeesukseen. Tajusin muuten nyt että Tealla on takavuosilta sellanen sinkku kun Fortune, ehkä se oli enne jostain tulevasta? Löytyy vissiin Youtubesta ja Tepa niin tappaa mut kun lukee tän. Pus!

Jahas, siellä ne Rainbown halvimmat ja läävimmät kalapuikot taitaakin olla jo uunissa valmiina. Siirryn siis makujen maailmaan. Lisukkeena viikon vanha texmex-cheesekastike ja äsken duunattu tzatziki. Elämä on ihanaa! 

Hyi helvetti.. elämä ei ookaan ihanaa. Kalapuikoissakin näköjään hinta korreloi suoraan makuun. Ihanku ois dipannu jotain hiekkatikkuja noihin soosseihin. 


Kuvan kalapuikot eivät litty tapaukseen. Liittyiski.


Tällanen oli nyt tää mun vapaapäivä, toivottavasti kaikki pysy mukana yllättävissä juonenkäänteissä ja actionissa. Ens kerralla parannetaan taas maailmaan niin saatanasti. Siihen asti, sellanen epäkorrektin pitkä, hiplaava hali kaikille! 



Ainii hei, kaikki mun tyttöbloggaajat saa kaikkee siistii stuffii kokoajan, lähettäkää mullekin. Esim.  Rainbown elinikäiset kalapuikot, bring it on.

1 kommentti: