IHMISRAKAS MISANTROOPPI

IHMISRAKAS MISANTROOPPI

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

ISÄNPÄIVÄ

Tänään on isänpäivä. Day of the motherfuckers. 
Mul on kaks kissaa, pidän niitä mun tyttärinä. Ei ne kyl aamulla ainakaan vielä osoittanu että tänään juhlittais isänpäivää. Pomppi vaan naaman päällä niin kauan et ne sai safkaa ja katos sit. Vähän niinku muutkin naiset mun elämässä. Tarkemmin kun tutkin asiaa niin toinen "tyttäristäni" oli juhlinut isänpäivää kusemalla eteisen lattialle. Toinen taas puras yhtä ihanaa tyttöä käteen mustasukkaisuuspäissään. 

Anarkiaa. Arvostan. 

Kissat on vitun makeita. Jos sä otat ne syliin ne lähtee samantien menee ja juoksee karkuun. Mut sit jos esimerkiks tekee jotain tärkeetä koneella niin ne pyörii naaman edessä jatkuvalla syötöllä. Yleensä perse edellä. Silti mä rakastan niitä enemmän ku mitään enkä vaihtais niitä mihinkään maailmassa. 

Meinasin laittaa tähän kuvat mun kissoista mut en mä nyt saa niitä kiinni, enkä jaksa panostaa. Laitan tulevaisuudessa. Tiedän et ne kuvat on kumminkin jotain mikä kiinnostaa ihan saatanasti...

Miks muuten joka kerta kun on joku pyhäpäivä, mä tajuun vast kyseisenä päivänä et ois voinu käydä kaupassa edellisenä päivänä? Jotenki muotoutunu tavaks et pyhäpäivät vietetään jääkaappi tyhjänä. Jos toi kissanruoka ei haisis siltä et se on jo kertaalleen menny kyseisen olennon läpi, söisin varmaan sitä. Kauhee nälkä. 

Tänään on muutenkin aika laiska olo. Ehkä mun kroppa ei oo tottunu et oon vkonloppuna vaan himassa. Pitää tutkia asiaa tarkemmin. Tänään tekis mieli tehä jotain spontaania. Maanantaina on viel vapaapäivä. Haistan seikkailun. 

Mä haluisin tällasen paidan ni voisin aina alottaa aamuni kattomalla itteeni peilistä toi päällä. 


Hyvää isänpäivää kaikille frendi-faijoille, omalle faijalle ja tietysti sille urpolle jonka takia mun korva alko tinnittää Suomi-Venäjä pelissä!

P.S. Ne retardit jotka tönäs eilen ytimes sen nuorallakävelijä Teräsmiehen sairaalakondikseen, vittu hävetkää. Menkää pyytää anteeks. Vitun pellet. 


5 kommenttia:

  1. Ei vitsi miten ihanaa kun mies puhuu kissoistaan lapsina! Herkkää.
    Pakko varmaan jäädä seurailemaan, koska pelottavan näköinen pitkätukka kirjoittaa näin syvällistä tekstiä. Tätä mä arvostan.
    Ai niin ja kissat todella on vitun makeita. Terveisin kahden poikakissan äiti.

    VastaaPoista
  2. Mul oli kesällä 27 kissaa ja nyt ne kaikki vihaa mua...

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista