IHMISRAKAS MISANTROOPPI

IHMISRAKAS MISANTROOPPI

torstai 5. joulukuuta 2013

SEKSITURISTIN PALUU

Ah, Lontoo! Euroopan seksikkäin metropoli dekadentteine pirikujineen ja rokkiklubeineen. Istun lauantai-iltaa himassa ja pohdiskelen mitä kaikkea seuraavat 5 päivää tuo tullessaan. Huomenna tähän aikaan oon jo Lontoossa ja matkalla Avenged Sevenfoldin keikalle. Vitun jees. Hyvät fiilikset. Hyvää musaa ja hyvää seuraa. Avenged Sevenfold on nyt pyörinyt mun blogissa vähän liiankin kanssa. Se ei edes ole mitenkään mun lempibändi. Tosin on ne aika saatanan kovia. Pitääkin skrivaa mun lempimusasta joskus, saadaan keksustelua aikaseks. Mun musamaku on timanttia.

Mä oon asunu skidinä Lontoon lähellä Olney-nimisessä pikkukylässä. Se mesta oli revitty suoraan Taru sormusten herrasta-leffasta. En jaksanu kattoo niitä leffoja ikinä kaikkia, mut se mesta mis ne kääpiöt asu. Kyl te tiiätte. Sillon mä en digannu Lontoosta. Enkä oikein vieläkään. Oikeestaan mä en digannu sillon muusta ku fudiksesta ja Street Fighter kakkosesta. Näiden viiden päivän aikana mun tarkotus on muuttaa mun käsitys Lontoosta. Niinkuin ihmisetkin, kaupungitkin tarttee uusia mahdollisuuksia.



No niin, toi oli siis pohjustuksena. Jengi on varmaan kelannu mihin mä hävisin kun en oo postannu mitään vähään aikaan. Tai sit ei. Mut tääl ollaan taas päätteen äärellä ja Lontoon reissu takana. Meitsi on totaalisen väsynyt. Duunin pikkujoulut alko puol timmaa sit mut tää löhööminen ja skrivaaminen on nyt hetken just oikeata toimintaa. Saatan avata pullon punkkua ja tsiigaa mihin tie vie tän jälkeen. Illalla ois myös Rähinä Live, missä varmaan kaikki muutkin black metal-laulajat aloittelee itsenäisyyspäiväviikonloppuaan. Mahdollisesti sinne siis. 


Oli muuten aika kova Avengedin keikka! Oon vieläkin aika fileissä. Hienhajun määrä oli jopa rokkikeikalle aika overwhelming, mut ei se mitään. Sen siitä saa kun pitää änkee moshpitin reunaan ottamaan dunkkua. Ainoana miinuksena pakko sanoa et jos narikat menee tukkoon ennenku kaikki on edes sisällä, niin keikkakokemukseen vaikuttaa hieman negatiivisesti et joutu kantamaan rotsia kokoajan messissä. Mun kauluspaitakin löytyi jossain vaiheessa lattialta, mut mitäs pienistä. Voihan sitä mennä kattomaan Placido Domingoa, jos tällanen häiritsee. Voi tietysti muutenkin, kova äijä. 

Viikon treenivinkki: Pyrot saa nesteet liikkeelle yhtä hyvin ku tunti spinningissä.

Kerrankin oon lähes vararikossa sen takia että oon syönyt, enkä juonut. Sinäänsä lopputulos on siis rahallisesti sama mut ehkä jotenkin hyväksyttävämpää ahmia kun ryypätä. Tuli syötyä koko viis päivää kuin Brunein sulttaani. Ihan himmeitä safkoja, pakko myöntää. Hummeria ja ties mitä idän ihmeitä, ihanaa porsastelua! Tilannettani ei helpottanut yhtään, että asuin superkokin luona. Tuntuu että oikeesti oon lihonut n. 10 kg reissun aikana. Hyvä meininki. Pitääkin mainita neiti superkokille että nyt olis varmaan mahikset siirtyä suoraan reality-kokiksi kun Nigella Lawsonkin keskittyy lähinnä niistämään spägää ja olemaan kuristettuna. 

Ah, Nigella on niin kuuma. <3


Winter Wonderland oli kans makee. Odotusarvo oli sellanen Teneriffa-kojuhelvetti meets Korvatunturi, mut pakko sanoa et se oli oikeesti siisti mesta. Ei nyt mikään superhuvipuisto, mut toimiva. Tuli maksettua siinä huumassa 29 puntaa siitä et päästiin luistelemaan. Halpaa. Mut toisaalta en mä ehkä ois keksinyt niille masseille parempaakaan käyttöä, oli tosi siisti juttu. Vain luistinten tylsyys esti mua olemasta taas se Pavel Bure, mitä lätkäkortteja keräävät ystäväni oppi pelkäämään lukiovuosina Meikun kaukalossa. Näköjään yli kymmenen vuoden tauko ei kauheesti vaikuta ainakaan mitenkään överisti luistelutaitoon. Osaanhan mä varmaan vielä ajaa tsygälläkin. Kai. 

Joku random mimmi luistinradalta..

Ja se mitä Lontoon uuteen mahdollisuuteen tulee, pakko myöntää, olin väärässä. Se on helvetin siisti kaupunki ja tekis mieli mennä takas vaik samantien. Tos muutamassa päivässä ei edes kauheesti ehtinyt tehä mitään. Ens kerralla enemmän. Tuli hyvä fiilis koko mestasta. Vähän oli välillä kylmä, mut on ehkä liian suomalaista valittaa. Valitan silti. Mä vihaan talvea.  

Tää oli tällanen nopee selvitys ja kädenojennus kun en oo skrivannu mitään moneen päivään. Onks jollain muuten jotain idiksiä mistä haluisitte et kirjotan? Mennäänkö ihan huuhaahan vai aletaanko puhua pelkästään tisseistä? Mä voin olla teidän kirjallinen jukeboksi. Pitää varmaan myös opetella ottamaan parempia kuvia. Mä yritin tuolla. Vähän kun ois laittanu kirahvin autonrattiin. 

Lontoossa oli välillä vähän kylmä.

Anyway, oli hyvä loma. Tai "loma" aika paljon juoksemista ja pyörimistä, mut hyvä meininki. Kaiken hässäkän keskellä tuli myös siirrettyä käytäntöön täällä levittämääni hyvän kierrätystä ja yks sokee papparainen tuli saatettua tien yli bussille. Nyt voi siis tänään vaikka hyvällä omallatunnolla vähän perseillä. 

Nähään yössä tai täällä, hyvää itsenäisyyspäivää kaikille, stay sexy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti