IHMISRAKAS MISANTROOPPI

IHMISRAKAS MISANTROOPPI

tiistai 10. joulukuuta 2013

ROTSIAUKI TALVELLA

Välillä on vaan ihan kiva tuijottaa seinää. Tein sitä äsken. Sit alko tuntua että se pitää kirjottaa tännekin. Vittu miten hyvä päätös. Mul on ihan skitso writer's block. Tuntuu et mikään aihe ei kiinnosta. Tai että en osaa enää kirjottaa. Tunteisiin voi varmaan tässäkin tapauksessa luottaa. Kuulostaapa masentavalta. Se ei ollu tarkotus. Asiathan on ihan hyvin. Krapulan jämät ja lumimyrskypaska ulkona vaan vähän koettelee tänään. 

Oottekste lukenu siitä valaasta joka ääntelee eri taajuudella kun sen lajitoverit? Se tarkottaa siis sitä et se ei voi kuulla niitä, eikä ne sitä. Se on ollu koko sen elämän yksin. Mä menin ihan hajalle kun kuulin siitä ekaa kertaa. Mitähän se duunaa täl hetkel? Kertoo paljon mun olotilasta et mun tekis nyt mieli halaa valasta. 

Whale tail <3


Haluuks joku kertoa mulle mikä talvessa on niin ihanaa? Tai kun ei se talvi ainakaan Helsingin keskustassa oo samanlaista kun vaikka niissä Cokis-mainoksissa. Ei kukaan tuu porolla sua vastaan, kaikki ei hymyile ja tee lumienkeleitä, kukaan ei heitä yläfemmaa kun kahlaat loskassa kotiin. Harvemmin täällä on edes lunta. Tai jos on niin sitä on niin vitusti et koko stadi menee ihan sekasin. Eikä silleen hyvällä tavalla sekasin, vaan silleen snägärillä klo 04 -sekasin. Siinä yhessä Coca-Cola mainoksessa oli puhuva hylje, miksei niit oo oikeesti? SE piristäis. 



Tarkoitus ei ollu kirjottaa mitään näin negatiivista, tulin vaan äsken ulkoota ja tajusin et tota paskakeliä kestää sinne melkein vappuun asti. Se sai mut hetkeks pois raiteiltaan. Mietin tässä et oiskohan brasilialaiset tunnettuja iloisesta sambastaan ja karnevaaleistaan, jos ne istuis joka vuodesta puolet  pimeässä pakastealtaassa? 

Talvi on näköjään nyt vähän masentava aihe! Mä oikeesti pyydän anteeks, oli vaan pakko avautua. Onhan esim. talviurheilu siistiä. Ja siinähän me suomalaiset vielä pärjätään. Sit talvessa on se kiva et voi pitää sellasia vaatteita mitä ei puoleen vuoteen oo pitäny. Ja voi mennä pelaa lätkää. Tai pulkkamäkeen. Ja talvella on joulu. Rakkauden juhla. Tosin mä vietän joulua tänä vuonna yksin kun mun kaikki muu perhe on Espanjassa. Laahustan varmaan Eirassa ja tuijotan jengin lämpimiin koteihin ikkunan läpi haikeesti ja paijaan mun takkuista kissaa. Erakko-joulu, kaikkee pitää kokeilla. Joulu yksin on kyl varmaan aika diippi kokemus, mut loppupeleissähän se on vaan yks päivä. Ja mehän mennään jeesaamaan vähäosaisia. Täydellistä. 

Mä meinasin täs kaiken hässäkän keskellä unohtaa koko jutun, mut pakko buustaa mun frendien uutta vaatemallistoa! Lopetetaan tää postaus siis jollain positiivisella ja helvetin hienolla jutulla! Mä oon oikeesti tosi ylpeä noista jäbistä ja oli hienoo olla messissä duunaamassa edes tota katalogia. Inspiroivaa kamaa kaikin puolin.  6.12 ei ole pelkästään Suomen syntymäpäivä vaan nyt myös Rotsiauki-vaatemerkin. 
Käytiin pari viikkoa sit kuvaamassa lookbookkia, täs jotain fotoja siitä: 





Käykää tsekkaa: ROTSIAUKI



3 kommenttia:

  1. en tiedä miten löysin tänne blogiin. mä rakastan tätä musta tuntuu että koko mun elämä on johdattanut mut tähän pisteeseen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul oli aikasemmin vähän alakuloinen fiilis, mut tää kommentti teki mun päivästä paljon paremman. Kiitos <3

      Poista
  2. Mua itkettää se valas :(
    -Mariele

    VastaaPoista