IHMISRAKAS MISANTROOPPI

IHMISRAKAS MISANTROOPPI

tiistai 24. joulukuuta 2013

JOULUN TAIKA

Joulu on jännä juhla. Yhen päivän ajan rikkinäisetkin perheet kokoontuu kasaan ja ainakin koittaa tulla toimeen. Sotiakin on keskeytetty joulun takia. Mikä siitä tekee niin erikoisen? Eikö pitäis pyrkiä siihen että joka päivä ois samanlainen? Musta ois kiva että joka päivä vois lähetellä sydämiä ja kertoa että joku on tärkeä. Miks pitää olla erikseen joulurauha? Eiks pitäis pyrkiä siihen et ois rauha aina? 





Jouluna tulee usein hyvän joulun toivotuksia ihmisiltä, joiden kanssa ei muuten oo missään tekemisissä. Jos mä lähettäisin sellaselle ihmiselle jonain random-päivänä et: "Moi oot mun ajatuksissa tänään.", niin se olis tosi outoa. Meille molemmille. 




Ehkä mä mietin tätä vaan kun kaikesta urheudestani huolimatta, eilen illalla se iski et mä oon jouluaaton yksin. Vaik se on vaan päivä. Mut vittu silti. Mul on tosi ulkopuolinen olo. En ees muista miks joskus pari kuukautta sit sanoin et en tuu Espanjaan jouluks. Nyt kaduttaa. Onneks tääl on meitä muitakin. Nään rakkaita ihmisiä illemmalla. Nyt pitää vaan tsemppaa kissojen kanssa muutama tunti. Ehkä syön jätskiä sohvalla ja katon Sinkkuelämää. 


'


Mä en edes löydä parillisia sukkia joista ei ois toisessa reikä. Mitäköhän pikku-José murehtii taifuunin tuhoamassa kotikylässään? Mä en ehtinyt aamulla Alkoon koska nukuin mun pehmeässä sängyssä liian hyvin. Ja se on musta ongelma. Mul ei oikeesti ole yhtään elämää pysäyttävää ongelmaa, pitäis muistaa se.  





Tällasta tänään, vähän outo olo ja oudot kelat. Eiköhän se tästä kun saa vertaistukea illalla. Oikein hyvää joulua kaikille, ei ollu tarkotus masentaa ketään! Ohan joulu ihan paras päivä, mut sitä vaan et se fiilis vois kantaa ne 364 päivää siinä välissäkin. Rakkautta kaikille tutuille ja tuntemattomille!


Ainiin, adoptoin norsun Afrikasta. Kerron siitä vähän myöhemmin kun saan ne paprut! 

Tätä kirjoittaessa soi:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti