IHMISRAKAS MISANTROOPPI

IHMISRAKAS MISANTROOPPI

keskiviikko 15. tammikuuta 2014

ROAD RAGE

Hengellinen johtajanne Olli tässä hei, 

Vittu, pakko myöntää. Mä olin eilen ihan kusipää! Tuotin pettymyksen itselleni ja teille, rakkaat lukijani. Mut tavallaan se oli myös vähän sen naisen syy. Mut oisin voinut olla herrasmies. En ollut. 

Eli, eilen kun tulin illalla himaan, totuttuun tyyliin Eira/Punavuori-akselilta oli taas kohtalaisen vaikee löytää parkkipaikkaa. Joku on myös saattanut huomata et ulkona on ollu lähipäivät vittumaisen kylmä.
Siinä sit vähän aikaa pyörittyäni alkoi herra meditoijankin otsaan kasvaa miehen sukupuolielintä muistuttava uloke.  No, mitä avautuukaan aivan oveni edessä aikani pyörittyäni? Täydellinen paikka! Ei muuta kun semi-laiton u-käännös ja pakkia silmään. 


Tiedättekste sen tunteen kun uskoo saavansa jotain mut se ei vaan oo vielä tapahtunut? Sitä sanotaan myös nuolasemiseks ennenkun tipahtaa. Joka tapauksessa, tottakai mun takaa tuli sellanen naishenkilö keula edellä samaan paikkaan just kun mä oon peruuttamassa siihen. Se auto ei olis siis mitenkään taipunut siihen keula edellä, se halus vaan sen paikan. Tavallaan arvostan. Nopeet syö hitaat. Mut se ei tienny et mul oli muutenkin vähän huono päivä ja vaikka normipäivänä oisin voinu luovuttaa, niin eilen mä laitoin töötin pohjaan ja hivutin itteni pakilla kokoajan lähemmäks niin kauan et se joutu pakittaa helvettiin siitä. Kenties vähän lapsellista. Ainakin kusipäistä. Mut ihan yhtä kusipää se meinas olla. Eli lapsellista. 

Diagnosoin eiliseksi ongelmakseni liian vähän musaa ja tissejä suhteessa draamaan. 


Mul tuli heti himassa vähän paska fiilis sen mimmin puolesta. Vaik mä en sinällään tehny mitään väärää, mä tein sen väärin. Aamulla mä kirjotin anteekspyyntölapun minkä kelasin viedä sen tuulilasiin, koska satuin näkee et se sai paikan siitä ihan hollilta. No, auto oli kumminkin aamulla hävinnyt ja lappu on nyt tos mun vieressä rypistettynä. Mut jos sä tunnistat ittes tästä niin ota yhteyttä, tarjoon vaikka kahvit. 

Tän pointti nyt ehkä oli et joskus itsehillintä saattaa pettää mut ihmisiä täs vaan ollaan kaikki.  

Joka tapauksessa, tänään oltiin studiolla nauhottaa kaks uutta biisiä ja mul on siitä niin saatanan hyvä fiilis et mä voisin vaikka suudella sitä parkkipaikka-naista. 

Älkää riidelkö. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti