IHMISRAKAS MISANTROOPPI

IHMISRAKAS MISANTROOPPI

perjantai 17. tammikuuta 2014

MILTÄ IHASTUMINEN TUNTUU

Meidän oli tarkotettu tavata. 
Sil ei oo mitään väliä et me ei tunneta. 
Niin jokainen mun ihmisuhde on alkanut. 

Musta tuntuu tältä. Sustakin tuntuu. 
Mä haluun olla nyt vaan sun kanssa. 

Katotaan halutaanko me olla aina näin. Ollaan vaan.  

Kaikella on tarkoitus. Rohkeimmat ottaa selvää mikä se tarkoitus on.

Suuri seikkailu.

Mä rakastan rohkeutta. Se on kaikista seksikkäintä.

Mä oon toiveikas ja pelokas samaan aikaan.

Mä haluun tuntee sut.
Mä haluun et sä tunnet mut.

Seikkaillaan yhdessä.
Siks me ollaan täällä. 

Vie mut johonkin. Tai sit mä vien. Seuraa johtajaa-leikki, joka ei koskaan lopu.

Niin siistiä. 

Mua jännittää mitä sä sanot seuraavaks.
Mua jännittää mitä mä sanon seuraavaks.

Silti tuntuu et kumpikaan ei voi sanoa mitään väärää.

Musta tuntuu et mun kaikki aistit on synkassa.

Sun näkeminen saa mun vatsaan oudon tunteen.

Hyvällä tavalla.

Sun tuoksu saa mun ihon kananlihalle.

Sä maistut mun tulevaisuudelle.

Jos mä laitan mun silmät kiinni, sun ääni on ainoa mitä mä haluun kuulla.

Millään muulla ei just nyt oo mitään väliä.

Mä haluun tuijottaa sua kun sä nukut.
Mä toivon sulle pelkkää hyvää.
Sä oot kaunein asia mitä mä oon nähnyt.

Sun tyhmätkin jutut kuulostaa fiksuilta.

Sä oot pehmeä, lämmin ja täydellinen. 
Turvallinen, luonnollinen ja omaperäinen.

Jännä.

Erilainen.

Mä haluun et sul on kaikki hyvin. Aina.

Saat mut nauramaan niin kauan et itken, ja se on parasta.

On vaan me.

Nään sussa asioita mitä en nää kenessäkään muussa.

Oon haavoittumaisillani, mut silti tiedän et kaikki on hyvin.

Sul on mun koko mielenkiinto.

Mä vaan odotan et voin ottaa sua kädestä kiinni.

Mut mua pelottaa et sit mä en haluu päästää irti.

Sä nukut mun kainalossa.

Mä pidän susta huolta.

Oikeesti sä pidät huolta musta.

Turva.

You had me at hello.





1 kommentti: