IHMISRAKAS MISANTROOPPI

IHMISRAKAS MISANTROOPPI

maanantai 14. huhtikuuta 2014

KATHARSIS



http://theunboundedspirit.com/scientific-experiments-prove-thoughts-intentions-can-alter-physical-reality/

Mun on pitäny kirjottaa tästä jo pidemmän aikaa, mut se on jotenkin jääny. Tänään mä törmäsin pitkästä aikaa tohon ylläolevaan juttuun ja se on vaan niin vahva et pakko fiilistellä. Kerrankin sillä, mitä mä aina paasaan on tieteellistä todistusarvoa. Hyvä ja paha energia on oikeesti olemassa. Näkymätön maailma on ihan yhtä todellinen kuin se mitä voi joka päivä koskea tai tuijottaa telkkarista. Se on vaan helppo unohtaa kun aina jos ahdistaa voi pelata Flappy Birdiä tai lähtee bisselle. 

Kaikki energiat kasaantuu. On paljon itestä kiinni minkälaista energiaa haluu vetää puoleensa. Millon sulle on tullu parempi mieli kun oot huonolla tuulella ajatellut lisää paskaa ja ollut negatiivinen? Ei koskaan. Hyvänkin fiiliksen voi pilata murehtimalla liikaa. Sitä mitä on jo mennyt tai sitä mitä voi tapahtua. Pitäis elää hetkessä.



Mun käy aina sääliks ihmiset, jotka huokuu pahaa energiaa ja negatiivisuutta. Oon tullu sille tosi herkäks nykyään, tuntuu et sen aistii kun jollain on paha olla. Eikä sitä edes tarvii valitettavasti aistia. Se paistaa kilsan päähän. Sellasille ihmisille ei oo mitään järkeä olla vihanen, sillä se vaan vahvistaa sitä negatiivisuutta. Pimeydellä ei voi poistaa pimeyttä vaan siihen tarvii aina sen valon. Jos hetken miettii omia toimintatapojakin on aika helppo huomata että ne negatiiviset sanat mitä välillä tulee sanottua johtuu aina siitä et ei ite oo hyvä fiilis. Tai sit sitä automaattisesti lähtee mukaan jos se jolle puhuu, huokuu huonoa energiaa. Pitäis olla vahvempi. Jos sä päätät olla onnellinen, näät kaikessa positiivista ja nautit siitä että elämä on oikeestaan aika siisti juttu, sitä ei kukaan pysty sulta viemään pois. Parhaassa tapauksessa se tarttuu niihin nillittäjiinkin.



Niinkuin varmaan kaikki muutkin, oon itekin usein syyllistynyt siihen että jos mulla on ollut paska fiilis, sitä on ihan ajattelematta tullut levitettyä muihinkin. Kaikilla on paskoja fiiliksiä ja ne tarttuu helpommin kun klamydia Pattayan yössä. Oma vastuu siitä että ilmapiiri ei ole paras mahdollinen pitäis aina muistaa. Jos ei ole mitään positiivista annettavaa keskustelulle, on parempi olla hiljaa. Siinä hiljaa ollessa voi vaikka miettiä jotain positiivista sanottavaa. Yks hyvä läppä tai kaunis sana niin helvetin usein sitten kumminkin laukaisee sellasen tilanteen ja siinä muistaa et toi on mulle rakas ihminen, ei mikään vastustaja jonka pitää olla väärässä ja mun oikeassa.


Tällasta tänään, viikonloppu oli aika puhdistava kokemus ja korreloi aika suoraan siihen miks mä kirjotin tästä aiheesta tänään. Tuli itkettyä ja naurettua ja tajuttua asioita. Sitä mikä on tärkeetä ja mikä tekee tästä elämästä sen suuren seikkailun minkä sankareita me jokainen ollaan. Tänään alkaa uus viikko ja tuntuu et alkaa ihan uus mahdollisuus myös. Puhtaalta pöydältä. Puhdistautua voi meditoimalla ja löytämällä henkisen yhteyden johonkin suurempaan voimaan. Sen voi tehdä löytämällä Jeesuksen. Tai Saatanan. Sen voi myös tehdä ryyppäämällä ja riitelemällä rakkaimpien ihmisten kanssa niin kauan että tuntuu että mikään ei enää voi satuttaa. Kaikki on vain inhimillistä ja se miten asiat ottaa vie sut sinne mihin sun pitäiskin päästä. Kaikesta pitää ottaa irti ne oikeat asiat. Ja mul on tänään tosi hyvä fiilis. 

Mä lähen nyt studiolle koska mä rakastan sitä enemmän kun mitään muuta. Ja elämässä tärkeintä on rakkaus. Tee sitä mitä sä rakastat niin sä oot onnellinen. Olkaa kilttejä toisillenne ja arvostakaa niitä ihmisiä jotka on teidän elämässä siitäkin huolimatta että jokainen meistä on välillä vähän mulkku. Ne on teidän elämässä syystä. 

Pitää vaan muistaa kastella niitä kukkia välillä. 


2 kommenttia:

  1. <3 voi hitto. oon nyt ehkä vähän rakastunut :-) Sun tekstit saa kyllä niin paljon ajattelemaan asioita, välillä myös vähän eri tavoilla kun mitä on tähän mennessä niistä ajatellut. En osaa nyt ehkä ilmaista itseäni kovin järkevästi kun oon nyt niin häkeltynyt. Pointti oli se, että vitsi mä tykkään lukea sun tekstejä! - Veera

    VastaaPoista