IHMISRAKAS MISANTROOPPI

IHMISRAKAS MISANTROOPPI

torstai 27. marraskuuta 2014

ELÄMÄÄ OMERTAN JÄLKEEN

Hei rakkaat ystävät, 

“Kesäloma” vähän venähti ja sain vasta nyt aikaseks tulla skrivaamaan jotain. Voisin kirjoittaa tähän siitä miten kiireinen oon ollu ynnä muuta paskaa, mut tosiasia on et oon muutaman kerran istunu koneelle vain huomatakseni et ei oo ollu oikein mitään fiksua sanottavaa. Oon mä kyllä ollut kiireinenkin mut se on lähinnä tekosyy. 



Tässä ensilumen raiskatessa mun vasta asfaltoitua kotipihaa mietin, että on se kumma miten ihan omasta tahdosta täällä Suomessa haluaa asua, vaikka puolet vuodesta ulkoilma sattuu naamaan. Onhan se vähän omituista. Tottakai naamaan sattuu jos se palaa auringossakin, mut se on useimmiten oma valinta. Harvemmin kukaan jää ulos “ottamaan pakkasta”. 

Koitin tässä aikani kuluksi miettiä positiivisia asioita talvesta, mutta lähinnä pään täyttää inhorealistinen kuva siitä, että aurinkoa ei tuu nyt muutamaan kuukauteen näkymään ja sen kyl huomaa samantien jengin käytöksessä. Kämppäkin alkaa olla viime vuoden kylmyystasolla vaikka kunnon pakkaset ei oo vielä edes alkanu. Toisaalta tällasten asioiden tuskaileminen joka talvi on aika helvetin turhaa. Positiivisella mielellä nää talvet on ennenkin vedetty läpi, miksei siis tänäkin vuonna. Täällä pohjolassa se kesä pitää vaan ansaita. 



Positiiviisia asioita talvessa, hmm.. hetken mietittyäni ainakin se, että pienen hetken voi fiilistellä kun saa kaivaa karvalakit ja toppatakit kaapista. Voi näyttää erilaiselta. Ilman talvea mä oisin aina hihattomassa. Siihen saleen kyllästyis. Se ois kamalaa. Pieni Sinkkuelämää-tyylinen shoppailureissu ja uudet talvikamat piristää black metal -laulajankin päivää. Saatana. 

Talvesta tuli myös mieleen yks mua jo aikojen alusta askarruttanut dilemma. Miks mimmit ei käytä pipoa? Välillä kun tuolla kävelee toivoen, että ois ottanu kommandopipon mukaan niin seuraavassa kulmassa lauma mimmejä stondaa ilman pipoa röökillä/venaamassa sporaa/Namun jonossa. Tää on askarruttanu mua aina. On mullakin pitkät hiukset. Arvostan kumminkin mun aivoja enemmän kun mun fledaa.  Ehkei mun kaikkea tarvii ymmärtääkään, mut varmasti jos vähän kiinnität huomiota kaupungilla, huomaat, ettei tää mun ihmetys ole tuulesta temmattua. Tyttöparat. <3



Aika nerokasta muuten eduskunnalta pitkittää tota homojen avioliitto-oikeutta vuosikaudet. Jengin huomio menee meuhkaamiseen tollasesta asiasta mikä ois pitäny hoitaa jo vuosia sitten ja se ei ois vaikuttanut mihinkään millään tavalla. Paitsi niille homoille. Tääl olis vaan paljon onnellisimpia ihmisiä. Must on muutenkin törkeetä, että ihmiset jolle se ei kuulu millään tavalla katsoo oikeudekseen pitkittää tätä asiaa. Nyt kun tästä on tehty tällanen sirkus, kaikki ne asiat mitkä oikeesti on täysin päin vittua jää pienemmälle huomiolle. Ei näin.

Taidankin mennä huomenna jakamaan ilmaisia ämpäreitä eduskuntatalon portaille niin ehkä se laki menee helpommin läpi kun persut tulee jonottamaan ämpäriä.




 Tätä kirjoittaessa soi:



1 kommentti: